Monday, July 28, 2008

Isshhkk.. susahnyerr lahaiii...

Dalam banyak-banyak bahagian badan... perut paling payah nak jaga.. dah la payah nak kontrol lapar.. payah pulak nak tone kan dia.. hari-hari sit up, wat crunches.. pun tak ada ketul-ketul.. mmm camner nak kasik keras perut nih.. kawan aku kata pompuan biarlaa ada perut sikit.. tapi, wat per?? tak nak laahhh.. aku suka flat.. macam perut kawan aku tuu.. flat je.. cantik.. slim melim.. perut aku? tak la buncit, tak la boroi, cuma tak keras, tak ada ketul-ketul..

Orang kata, tak nak kasi perut buncit, jangan minum air lepas makan, at least 30minit lepas tu, baru minum, jangan minum ice, kurangkan gula & garam, dan paling penting, minum air kosong at least 2 liter. Kalau aku, bila rasa ter"buncit" cepat-cepat minum limau nipis panas tanpa gula, pastu buat sit up & swimming tapi hasilnya bukan sehari dua leh nampak, kena la buat hari-hari..... kenapa aku nak keraskan perut? bukan untuk tontonan, bukan untuk tatapan cuma untuk kepuasan diri sendiri..

No comments: