Tuesday, July 15, 2008

Cinta Pandang Pertama!!!

Dari Robinson ke Pavilion.. Dari Pavilion ke StarHill.. mmm belum ketemui.. lalu meredah traffic ke OneUtama.. masih tak ketemui... sempat lagi nih.. tekad dan nekad aku merentas benua ke KLCC pulak.. Hmmm Habis semua shopping mall aku jelajah bak le tour de shopping mall.... Rasanya 2 bulan lebih dah aku ngomel nak beli bag..nak beli bag.. tapi tak beli-beli lagik.. sampai kekawan aku sebatalion umpama hantar rombongan meminang teman aku mencari bag.. tapi?? gagal jugakk.. dari satu butik ke satu butik.. semuanya tak impress aku.. ishhkk aku idak ler cerewet tapi.... aku suka pada "cinta pandang pertama" maka dari mata turun ke hati.... haa bila situasi itu berlaku, barulah proses jual beli berlaku... tapi?? bag yang aku nak??? tak dapat dapat lagi.....

Tapi arini... memang aku jatuh cinta pandang pertama! Merah memang favourite kaler selain hitam dan putih... "gorgeous, handsome, cute" betul!! Merah, quite bulky la jugak but niceeeeee.... lalu, aku pun decide nak beli but not today laaa.. nak window2 lagi kot-kot jodoh kat tempat lain ke kan... dan aku pun melangkah keluar dari butik ituuu.... tapi.. ye laa macam orang jatuh cinta pandang pertama.... sekali aku langkah, sekali "kehandsome-an" bag tu datang kat mata, sekali aku melangkah... aku teringat kat dia.... lepas tu aku bermonolog.. "rugi kalau terlepas kat tangan pompuan lain.. nyesal aku kalau aku lepaskan".. Ishhhkkkk tak leh jadi nihh... apa lagi, nekad kan hati, kuatkan iman, aturkan langkah dengan penuh confident bak miss world nak g amek crown.. aku pun masuk balik butik tuuu... maka hari ini dengan rasminya, aku sudah ada buah hati baru, cinta pandang pertama aku.. berwarna merah...
Love You my honey bunny kaler Merah!!!!

No comments: