Wednesday, March 4, 2009

Whatever lah!

Whatever lah!.. Sukahati lah! I don't care & I don't give a damn!

Itu antara words yang leh kuatkan aku, atau mungkin itu juga antara baris ayat yang leh kuatkan org lain jugak??.. entah laa... tapi, pa lagi yang boleh motivate kan kita kalau bukan diri kita sendiri laaa kan???
Apa per jer lah!
Kekadang, ada hari yang buatkan kita nak quit je.. tak kisah la.. quit in whatever kita buat sekarang.. but, otak masih waras, minda masih cerdas.. hati masih kuat, sebab tu, aku masih lagi kat sini...
Sebenarnya, memang susah nak cari kekuatan nih, kena plak bila beribu mata memandang kita mencari dan menunggu masa kita buat silap.. pantang ada terkucil sikit, berlumba orang tepuk tangan, berlumba orang menokok nambah cerita..
Tak kisah pun..
Tapi, dah nama kita ni pun manusia.. salah & silap tu, memang tak boleh lari lah kan.. Apa-apa pun, hari-hari aku rasa happy.. hari-hari aku rasa gumbira & ceria.. masalah semua jauh dari hidup.. yang penting bila bangun pagi, aku masih cukup sifat, masih bernafas, masih dapat melihat, masih dapat mengeluarkan suara, masih mampu berjalan, dan masih di izinkanNya untuk meneruskan lagi hayat untuk meneruskan rutin hidup bersama orang yang aku kasihi iaitu Mama & Papa & Ima & Jija Boy dan Alisha.. Mummy luv you more!!
p/s : well.. not forgetting beloved cats michu, dino & dini, kush, and beloved iguana "boboy" hehe

No comments: