Monday, March 16, 2009

The secret of.....

Saja je buat suspens.. suka pulak bila baca karektor2 ikut horoscope ni.. kekadang macam betul and macam kena je.. tapi kekadang tuh.. hmmm tah apa aper tah... Horoskop dan Astrologi ni sebenarnya ilmu yang digunakan bagi mencari maklumat serta ramalan terhadap perkara ghaib dari bintang-bintang serta bulan-bulan kelahiran seseorang manusia... Horoskop ni kononnya dapat menentukan ramalan personaliti seseorang, sifat peribadi dan ramalan nasib bulan-bulan dalam kehidupannya....

SIFAT API - Orang Leo, SAGITARIUS, Aries.. orang yang dalam kategori api ni dikatakan sangat bertenaga dan bersemangat, dinamik dan ekstrovert (tapi aku agak introvert pulak). Orang dalam sifat api ni jugak, sangat senang bersosial dan tidak suka dikongkong.

SIFAT TANAH - Orang Taurus, Virgo & Capricorn.. Cara pemikiran mereka anilistik dan praktis, diorang ni mementingkan faktor materialistik dan mencari keamanan dankletenangan dalam hidup..

SIFAT AIR - Orang Pisces, Cancer, Scorpio.. Orang-orang dalam sifat air ni sangat fleksibel.. mereka mampu menyesuaikan diri mereka dimana saja mereka berada, tetapi, karektor ketara orang bersifat air ni adalah sangat emosional.


SIFAT UDARA - Orang Gemini, Libra, Aquarius.. mereka ni sangat intelektual.. mereka ni suka berdiskusi dan berkomunikasi dengan orang lain.. mereka pentingkan fungsi otak dari fungsi otot.. (pening lak kepala bila baca balik semula apa yang aku tulih ni)

OKAY, now, let's checking2 pasal tahi lalat plaks.. hihihi.. buduh btul entry arini....


hujung kening kanan - cergas dan cekap
pipi kiri - ramai kawan
dagu kanan - jujur & baik hati
leher kiri - cerdas dlm segala hal & banyak pengetahuan
leher kanan - jujur & berani menderita
lengan kanan - setia
lengan kiri - tepati janji

iyer ker??? mmmmm entah.. if ada yg betul mungkin kbetulan je lah kot....



No comments: