Thursday, June 18, 2009

Mana silapnye?

Aku bukan pengkritik.
Aku bukan arif menilai..
Tapi dari pandangan aku yang melihat dan menonton, erm agak boring sikit.. Mungkin sebab aku dah dijamu dengan teater-teater yang lebih komersil agaknya?? Jadi aku mula membanding-bandingkan itu ini begitu dan begini..

Aku yang kurang arif ni rasanyer...
1. Watak Iryam, kurang terasa, agak kaku dan tak beri kesan
2. Jalan cerita yang sukar difahami
3. Dialog yang bermetafora dan monolog sukar aku faham..
4. Choral speaking yang pada aku, kurang best, kurang menjadi
5. Mungkin banyak sangat improvisation kot?

Tapi.. part gay tu.. memang geli hati.. hak hak hak.. dan aksi terbang tu erm okay la.. Tapi part iryam dan yuda menari tuh sebijik choreography sehati berdansa siap ada bluebird semua.. ermm apa apa pun.. new experience for me laaa!!

No comments: