Friday, September 19, 2008

Kawan, Teman, Sahabat, Rakan...

Lama sangat dah tak berjumpa kawan-kawan sekolah.. dari sekolah rendah, pastu form 1 sampai form 3, sama kelas, pastu, form 4 aku tercampak dalam kelas akaun... tapi aku tetap se"geng" kekawan yang dulu gak... walaupun tak sealiran lagik..

Sekarang.. bila jumpa semula.. teringat kisah dulu zaman persekolahannnn.. aku ada gak ponteng kelas, tapi bukan pi lepak kat shopping complex, tapi aku pi lepak dalam library, pi baca "The Archies".. lagik pun aku suka cuci mata librarian sorang tuh.. hehe. Walaupun begituh.. aku berjaya gak laa menghabiskan saat-saat getir zaman sekolah, sampai la ke cucur atap..

Sekarang??? semua kawan2 sekolah dah berubah wajah, bentuk dan diameter.. hehehe.. kenapa eh? entah, dorang pun heran, masa makan pun, kitaorang discuss pasal ni.. bila kaji dan tukar-tukar style hidup.. Ooo rupanya, dorang nih suka benar makan supper.. kalau makan yg ringan2, okay gak.. tapi supper dorang ni, macam lunch.. pastu tak pernah exercise langsung.. malas katanya.. lagik? dorang tak leh hidup tanpa "ice" segalanya mesti berais, milo ais la, teh ais la, smoothies laa.. mmm tuh semua menyumbang ke arah "bunga bunga berkembang" dan ais "mempercepatkan" proses penuaan!!! antara lain rahsia awet muda, elakkan minuman berais.. mm arini aku belajar sesuatu yang memberi makna untuk aku dan orang lain yang terbaca akan entry aku ni.. Untuk kekawan aku yang masing-masing dah ada life sendiri.. semoga u all, lebih bahagia dan berjaya!!!!!

p/s: Thanks to kekawan ku yang dikasihi semua.. kalian buat aku gumbira dan terus gumbira..

No comments: