Saturday, June 7, 2008

Bila Kawan Kawan ku Kahwin.....


Sorang sorang kawan aku kawin... dari yang se"tomboy-tomboy" manusia.. sampailah se"romeo juliet" manusia.. aku doakan dorang bahagia sampai tua laa hendak nyaa.. jangan jadi macam setengah orang.. ada yang kawin punya lah meriah dan besar-besaran bagai nak rak, tapi.. sebulan dua dah habis porak peranda.... (ada jugak sorang dua kawan aku yang gitu).. Ada jugak yang bercinta 6, 7 tahun.. tapi, kawin setahun dua dah jemu.. kenapa ek?? bercinta lelamer tak bohsan tak.. tapi bila dah di ijabkabul.. jadik lain lak.. ramai gak kekawan aku yang share dorang nyer life after kawin ni.. biasa laa gaduh-gaduh tu kan.. cuma pada aku yang penting sabar, sabar dan sabar.. (walaupun aku tak kawin lagik hak hak hak).. ada jugak yang dah kawin tapi scandal sana sini.. tak malu ke bila orang mengata?? bila nak bercerita tentang kawin ni, banyak benda yang aku leh listkan.. tapi.. tak pe lahhhh... konflik dalaman yang tak perlu di war warkan... apa-apa pun aku happy bila kawan-kawan aku happy.. kepada kawan kelas dan juga kawan kesetempat kerja aku Manzek, producer kesayangan Gigie & kawan secubicle yang ter"cool" Shazwin.. Selamat Pengantin Baru!!!!!!!!!



Namanzee a.k.a Manzek & wifenyer Wani

Suap menyuap..


kat wedding Gigie & Cik Mie









1 comment:

Skullsplitter said...

Sometimes perlu ditanye.. Yang menulis tu bile pulak? Aku dr muda remaja smp dah tua berjanggut la menunggu nasi minyak ni, tk kesampaian lg.. Haha..